Thursday, May 13, 2010

Lagi-lagi aku lagi-lagi aku lagi

Oke dia lagi, tapi ditambah dia yang lain lagi?
Keterlaluan!!
Aduh, kenapa dia lagi?
Astaga, kenapa sekarang ditambah dia nya dia?
Ya ampuuuuuuuuun...
Dalam tepuk ringan tangan yang tak sengaja terpaut mesra detik
Untuk menyeruput segelas es teh manis pun, aku tak boleh tidak merasa bersalah
Untuk satu pandangan ragu saja aku harus merayapi waktu
Apalagi satu pandangan pasti dan buaian-buaiannya
Dia dan dia yang lain yang lebih lagi
Kini aku, dia dan dia yang lain bersamaan lagi, berbincang lagi, berkumpul lagi, tertawa lagi, bertatap lagi..
Ya ampuuuuuuun, begini lagi..
Besok aku akan mulai mengupil agar semua menjadi illfeel
Daripada aku bikin geli dan semua menjadi reptil

_13 Mei_

___________________________________________________________________________________

HAL BIASA

Baru saja, saya merasa melarat.
Dalam 2 jam
Sekarang.. saya menjadi (bukan merasa) kaya raya.
Yah begitu deh..

_12 Mei_

No comments: